Hoe de beurs te promoten
In aanloop naar de beurs is het belangrijk om jouw deelname kenbaar te maken aan (potentiële) relaties. Samen met jou als exposant streven wij naar een beursvloer vol met kwalitatieve bezoekers! Om de beursdeelname kenbaar te maken via alle mogelijke kanalen bieden wij jou diverse tools om de deelname te promoten en tot een nog groter succes te maken.
Marketingmaterialen
In My Easyfairs vind je diverse marketingmaterialen, in het mapje ‘Marketingmateriaal’ onder ‘Klanten & prospects uitnodigen’. De map bevat op dit moment het beurslogo in verschillende formaten en een banner. Gebruik het logo en de banner op de verschillende marketinguitingen die je gepland hebt staan in aanloop naar jouw beursdeelname (zowel in print als digitaal). Zo kan je jouw deelname via verschillende kanalen kenbaar maken bij een zo groot mogelijke interessante doelgroep.
De map met marketingmaterialen wordt later verder aangevuld met meer banners die je kunt gebruiken op jouw website, in jouw e-mailhandtekening of in jouw digitale nieuwsbrieven. In jouw online uitingen kan je verwijzen naar de website of de registratieportal.
Promotiepakket
Naast de digitale promotiemiddelen ontvang je een promotiepakket per post met daarin uitnodigingen waarmee je jouw relaties nogmaals kunt attenderen op jouw deelname of uit kunt nodigen voor een bezoek aan de beurs.
Tip:
Zodra de registratieportal voor de bezoekers open staat kun je gebruik maken van de persoonlijke registratielink. Deze vind je in My Easyfairs onder ‘Klanten & Prospects uitnodigen’. Met deze link kun jij jouw relaties uitnodigen. Zet de link bijvoorbeeld in jouw e-mailhandtekening of banners op jouw website. Samen zorgen we voor de beste bezoekerskwaliteit!
Uitnodigingsservice
Ook kun jij deelnemen aan onze gratis uitnodigingsservice waarmee we het uitnodigen van jouw relaties volledig voor je uit handen nemen! Meer informatie over deze unieke service vind je door op de onderstaande button te klikken.
Let op! Als exposant word je ook persoonlijk geïnformeerd over deelname aan de uitnodigingsservice. Houd jouw mail in de gaten.