Nieuw deze editie:
EasyGo is vanaf 2019 onderdeel van het standaardaanbod van Easyfairs en is een servicepakket met een breed aanbod aan marketingtools gebaseerd op de meest recente ontwikkelingen binnen de digitale marketingtechnologie. Met de komst van EasyGo haalt de exposant nog meer uit de beursdeelname en wordt het voor de bezoeker nog makkelijker om informatie te verzamelen tijdens het beursbezoek.
Voor de exposant...
wordt met EasyGo de online zichtbaarheid voorafgaand aan de beursdeelname verhoogd en het opvolgen van leads na afloop van de beurs was nog nooit zo eenvoudig. Exposanten hebben de keuze uit vier EasyGo pakketten. Voor iedereen een passend pakket dat aansluit bij de beursdoelstellingen.
De exposant vult voorafgaand aan de beurs in My Easyfairs een online profiel met bedrijfsinformatie en productinformatie. De informatie uit dit profiel wordt na afloop van de beurs gedeeld met bezoekers die interesse getoond hebben tijdens het event. De exposant heeft hierin zelf de regie, hoe uitgebreider het profiel gevuld wordt in aanloop naar de beurs, hoe meer interessante informatie er gedeeld wordt met potentiële nieuwe relaties.
De bezoeker...
kan met de komst van EasyGo op eenvoudige wijze de interessante stands scannen met de bezoekersbadge die zij bij binnenkomst ontvangen (de smartbadge technologie). Na afloop van het bezoek ontvangt de bezoeker alle informatie van de gescande stands de volgende dag in de mailbox. Hoe uitgebreider de exposant het online profiel in My Easyfairs vult, hoe meer relevante informatie de bezoeker verzamelt.
Zelfs wanneer er geen face to face gesprek gevoerd is op de beursvloer kan door de komst van EasyGo relevante informatie uitgewisseld worden waardoor het genereren van interessante leads nog nooit zo eenvoudig was.